lidande av datakrångel och raderade filer samt flimrande

Hej!

För några dagar sedan råkade jag döpa om X antal filer till nya nummer, vilket gjorde att jag inte hade koll på ordningen på bilderna till några sek animation. Jagv ar tvungen att redigera om X antal bilder (typ 70 st) vilket tog två extra dagar. Nu idag hände samma sak men ist för att döpa om bilderna fel så raderade (???) programet bilderna, vilket inte alls var det jag ville. Så nu måste jag göra om 20 st bilder. Ibland är det trevligt att animera, ibland är det det värsta jag vet. Men tiden är ändå bara tid, och förutom tanken på att för varje bild så kommer jag närmare döden så känns det helt OK och rätt trivsamt att göra det all over again. Tack å hej! /HannaUna

Kommentera

